söndag 8 maj 2011

Kina nästa...

Idag åker jag till Kina. Har knappt börjat packa väskan men det ska väl snabbt vara gjort. Ingen stress här inte... Blir borta en vecka. Ett etapplopp på 3 dagar och världscup på min födelsedag. Jag vet vad jag önskar mig i present ;)
Har varit hård träning den här veckan, men det har gått bra. Fick ett distanspass på 4,5 h igår i det vackra vädret. Hann nästan åka runt hela Närke... =) På denna stora runda så lyckades jag få motvind hela vägen. Hur är det möjligt när man åker i en cirkel?? Jag tror vädergudarna ville jäklas lite med mig. Men trots en hård vecka så hade jag ändå lite tryck i benen igår. Det var en härlig känsla. Blir ett par vilodagar nu så hoppas bara att benen och kroppen svarar bra på detta och att det inte blir för mycket jet-lag på den långa resan.

Hört att det ska bli fint väder här hemma så se till att njuta av värmen och sommaren som är på väg =)

Inga kommentarer: