onsdag 18 juli 2012

My new trainingsoutfit

Äntligen så tog jag steget till att börja simma. Har kommit med ursäkter hela tiden för att slippa. Tänkte att det är iskallt i vattnet och jag gillar verkligen inte när det är kallt. Men med våtdräkt så var det inte så kallt som jag trodde, men åå så kul det var att simma =) Hade noll teknik men simmade ganska hyfsat ändå.. Har en del att lära mig. Var ute på en cykeltur igår, 2h med kuperad terräng, finns det något annat här... Otroligt vad man tappar fort i styrka och kondition. Visserligen har det gått ett halvt år nu med nästan obefintlig träning så det är väl inte så konstigt. Men första steget nu är att bara komma igång. Idag blir det en simtur igen med lite corestyrka och balansövningar. Återstår att se vad det blir av det hela. Jag har kul iallafall. =)

 Min nya outfit =)

grrr...

Inga kommentarer: