torsdag 7 juni 2012

So it has started..

Märks att det börjar bli sommar, spinningklasserna har inte längre så många deltagare på eftermiddagarna. Folk vill hellre vara ute och träna eller är på semester. Igår var det endast 2 st på passet, självklart körde jag ändå med dom, vi var ju ändå där och påklädda och så får jag betalt för att träna, så varför inte  ;) Det är ändå alltid lika kul att leda passen och pusha de andra till att kämpa, speciellt på Puls spinningen, där jag ser allas puls på en stor skärm vilken procent de ligger på.

Core träningen direkt efteråt hade lite fler deltagare, körde lite nya övningar och det känns i magen idag. Nu har jag tänkt att ta en långpromenad med Foxy med mina nya löparskor, för att gå in dom lite och i eftermiddag ska jag ta min första cykeltur ute efter en tid med sjukdom. Ska kompletera med lite styrketräning och stretch när vi kommer in. Sedan blir det lite mys och lägga sig tidigt för att gå upp kl 5:00 för att jobba.

Jag är på gång nu....

Mina Supernova Glide ska få mig att glida fram som en stjärna...

Inga kommentarer: