söndag 14 november 2010

Kalas och åter kalas

Den här veckan har varit fullt upp med firande. I onsdags fyllde Jimmy, syrrans man, torsdag fyllde Nova 1 år, min systers dotter. Fredag var det Anna-Lena, min pappas fru. Lördag var jag i Linköping för att gå på cykelklubbens årsmötet med Avalo men innan fick jag följa med henne till hennes syster då hennes man fyllde år. Och idag är det då dags för fars dag. Så det har blivit en hel del fika den här veckan. Så får vi inte glömma att nästa vecka så fyller min syster Katarina år och hennes andra dotter Emina. Sedan åker jag till Teneriffa på träningsläger, bra timing, så kan jag cykla av mig all tårta och bullar ;)

Var trevligt att träffa Avalo igen, har inte setts sen förra årsmötet. Hade en hel del att prata om och skratta åt, så ser fram mot att träffa henne igen. På mötet var det också riktigt trevligt, mötet var snabbt avklarat men sedan var det dax för prisutdelningar, lotteri, fika och lite kortbingo. Jag hade tagit med mig lite överblivna kläder och prylar som bara ligger i garderoben och tar plats och fick sålt en hel del. Fick nästan ihop till min del av hyran, så nu klarar jag mig en månad till =) Vann även sportdryck på lotteriet som jag kan ta med mig på lägret, toppen! Fick även lite blommor av klubben för att jag var den första att ta ett SM-guld i CK Hymers färger sedan 1955. Så det var väl på tiden ;)

Nu ska jag snart göra mig ordning för lite kalas =)

Inga kommentarer: