söndag 21 november 2010

Fullt upp

I helgen var det kalas igen, syrran och hennes dotter Emina fyllde år. Mysigt med hela familjen samlad. Idag vaknade jag dock med halsont, inte bra med tanke på att jag åker iväg på läger på tis till Teneriffa. Längtar så efter sol och värme =)
Skippade cykelmässan och galan för att inte riskera att bli sjuk när man träffar så mycket folk. Blev förkyld förra året efter att jag varit där och det var inte så kul att starta lägret då med feber. Men nu sitter jag här och är krasslig iallafall. Typiskt. Inte snuvig, hosta eller så utan bara lite svullen i halsen. För säkerhets skull tog jag ledigt idag från träningen och storstädade lägenheten. Vill att den ska vara fräsch och nystädad så det bara är att julpynta när jag kommer hem innan jul.
Så har haft fullt upp hela dagen, lagade även en riktigt god lunch som jag bjöd min pojkvän på. Ugnsbakade rotfrukter med stekt lax och egengjord guacamole, smarrigt.

Nu är det dax att börja packa resväskan. Blir borta tre veckor så har en del att göra, så måste skriva listor på allting, vad som ska packas, vad som ska göras innan och vad som ska köpas med. Nu måste jag sätta fart annars blir det stress och panik imorgon.


Kom nyligen en artikel om mig på cyclesports hemsida om ni vill läsa.

1 kommentar:

Katarina sa...

TAck för senast! Kommer sakna dig såååå!