torsdag 9 september 2010

Förvirrad

Funderar lite på vilket språk jag ska skriva på. Blir ju himla mycket lättare på svenska. Då kan jag skriva mer vad jag vill säga. Ni utländska läsare får helt enkelt översätta till ert eget språk på google translate eller något. Det funkar jättebra.

Blev ingen bio igår, blev en filmkväll hos Jimmy istället. Inga hostattacker blev det heller. Köpte någon medicin. Noskapin heter den. Det är piller istället för flytande. Men slutade med att jag fick magknip hela kvällen. Det är tydligen en drog som "stänger av" hostreflexen, jättekonstigt kändes det. När det började killa i halsen och man vill hosta så gör man inte det utan man var tvungen att anstränga sig för att hosta. Gillar inte att ta mediciner, jag får alltid en massa bieffekter. En gång fick jag värsta allergireaktionen med utslag på hela kroppen av en antibiotika.

Igår någon timme efter löpningen hade jag världens träningsvärk, kunde knappt ta mig ner för trappen. Men nu känns det inte alls så farligt. Kan gå helt normalt, känner lite i höftböjarna och lite ont i ena knät. Vanligtvis brukar jag inte kunna gå på en vecka. Idag funderar jag på att gå ut och cykla. Måste nog passa på lite innan det blir minusgrader ute.

Inga kommentarer: