onsdag 3 december 2008

Julstämmning i Rancate

Oj vad jag var trött idag... igår var det pissväder som vanligt, så då blev det inneträning, hela 3 pass! Inte konstigt jag var trött. Så träningen idag skulle vara 2h, en runda runt sjön här. Men med mountainbiken och mina sega ben så tog det nästan 3h!! Jaaa, riktigt sega ben.... För att se det positivt så blev det ju många timmar iallafall ;)

På denna långa runda så började jag tröttna på att jämt lyssna på samma musik, dag-ut-å-dag-in, så jag lyssnade faktiskt på julmusik idag på träningen! Riktigt uppiggande med alla "klämmiga" refränger =) Börjar få lite julstämmning här i Schweiz nu, jag e ju ensam här så jag var på ikea i veckan å köpte en ljusstake, lite julgransglitter, några röda kuddar å lite annat smått för att pynta upp huset lite ;) Måste nog åka dit snart igen å köpa lite glögg å pepparkakor... De sålde t.o.m. aladdin-askar som man fick provsmaka av. Fick ju låtsas som att jag inte visste vad det var så att jag kunde smaka ett par stycken, fanns ju så många sorter "liksom" ;) Tack Ikea!!


Inga kommentarer: