måndag 26 mars 2012

Adrenalinkick

Har testat min Focus Izalco Pro och kan bara säga att den känns som den ser ut, grym. Rullar fantastiskt lätt och man får ett bra driv framåt. Den är en aning för lätt enligt reglerna men jag är en aning för tung så det kompenseras ut =)
Den var så kul att åka på så jag åkte runt som ett fån med ett leende på läpparna. Jag riktigt njöt av att vara ute och cykla, vindstilla, 16 grader, strålande sol, Kim vid min sida och ett STORT + att det kändes så lätt även fast jag knappt tränat något... Hade visserligen kört ett hårt spinningpass dagen innan så lite träning iallafall men det var så otroligt skoj och man blev helt hög på endorfiner och adrenalin. Musiken pumpade, svetten rann och stämningen var på topp i lokalen. Jag skrek som en tok på de andra att kämpa och ta i, och som de gjorde det... efter sista intervallen la de sig dubbelvikt över styret och kämpade efter luft. De var riktigt nöjda efter passet, äntligen hade de fått tagit i ordentligt och jag fick beröm av alla att det var ett jättebra pass. Nu är det bara att ladda inför nästa, 6.30 imorgon bitti.

Inga kommentarer: