tisdag 10 januari 2012

Dags att flyga söderut

Sitter nu på flyget ner till Teneriffa. 7 veckor i värmen att ladda upp med inför säsongen, kommer bli tufft med alla berg att cykla i men det ser jag fram emot, speciellt eftersom jag är där med min kära Kim. Skönt att kunna träna ihop så kanske man får tiden att kännas som den går lite fortare.. Även pappa är med på resan som vanligt, han får stå för matlagningen tills vi kommit hem från träningarna ;)
Har haft fullt upp sedan jul med att flytta, så det har gått ett x antal turer mellan Sverige och Norge. Bor på fjärde våningen och utan hiss och som tur var fick vi lite flytthjälp. Vi hade nog inte klarat det annars då Kim är skadad i knät och hade precis fått kortisonspruta och jag hade feber. Har nätt och jämnt fått in allt i lägenheten och vi skulle åka. Fick börja packa vid midnatt innan jag skulle åka, var klar kl 2 och vakna kl 5. Så jag känner mig redan lite sliten..

Kommer fram sent i eftermiddag så det blir nog en liten tur på strandpromenaden ikväll =)

Inga kommentarer: