torsdag 10 november 2011

Ny vecka

Haft fullt upp förra veckan, hunnit med att träna en del, ställt upp som flytthjälp, följt med på lägenhetsvisningar och varit på en grym Halloweenfest. Låter inte så mycket men jag har knappt suttit still en sekund förra veckan och det fick träningen lida lite för.. Nu har jag äntligen kunnat slappna av lite och det har varit hur skönt som helst. Träningen är igång som vanligt och idag ska jag få lite massage av Jan-Erik och sedan packa min väska och äntligen komma hem till min egen lägenhet. Kan nog sätta en slant på att pappa glömt att ge min syster nyckeln så hon kan komma in och vattna blommorna. Så de är förmodligen döda nu.. Får börja med plastblommor tror jag. Helgen kommer nog vara uppbokad med en hel del kalas. Systerns man och deras dotter fyller år, pappas fru fyller år och så är det fars-dag på söndag. Trevligt ska det bli iallafall =)
Men nu är det dags för lite träning..

Inga kommentarer: