måndag 18 oktober 2010

Go Green

Vet inte riktigt vad som hände i morse. Hade inte huvudet med mig, hade väl säkert glömt det någonstans. På väg för att träna kom jag på att jag glömt nycklarna. Fick cykla tillbaka. Åkte iväg, men kom på att jag glömt pulsklockan. Fick cykla tillbaka. Åkte iväg, kom på att jag glömde flaskorna. Fick cykla tillbaka. Men sedan kom jag iväg. Gick annars bra att träna, börjar kännas bättre på distanspassen. 4h känns inte som något problem längre och jag kan hålla trycket under hela passet. Pappa har det dock lite kämpigare men han är en riktig fighter. Men ibland blir han ett extra släp, då han hänger på min axel när det går uppför. Men jag klagar inte, han har ju puttat på mig när jag var liten och inte orkade så nu får han tillbaka det. =)
Nu när man är med i ett sådant miljömedvetet lag som Alriksson GoGreen, så börjar man ju få lite mer miljötänk. Jag äter bananer när jag är ute och tränar och slänger skalet i naturen, för det multnar ju ändå bort men har ju kommit på att bland sitter det faktiskt ett litet klistermärke på skalen. Så jag har blivit så duktig att jag faktiskt pillar bort det innan jag åker ut och tränar. Äter jag bars så tar jag självklart med mig pappret hem igen i fickan.


1 kommentar:

Anonym sa...

Slängde du jämt dina papper i naturen förut?? Ajabajja syster yster!