tisdag 7 september 2010

Kändisspaning

Besökte Linköping igår, träffa min mentala coach, så det blev en lååång fika och och lite tid på stan. Trivs bra i Linköping, fin stad och där finns allt som man behöver. Bodde där för några år sen. På vägen dit såg jag förresten en kändis... en lastbil vid namn Optimus Prime ;-) När jag var liten brukade jag leka med min granne Kristian, han hade massor med transformers och vi brukade även titta på filmerna. Tyckte det var så himla skoj att omvandla dessa figurer till flygplan, lastbilar och vad de nu kunde bli. Lite annorlunda jämfört mot barbiedockorna som man bara kunde byta kläder på...
Ska iväg t massören idag. Helt underbart men aj så ont det gör, ibland avslutar hon även med lite huvud- och ansiktsmassage. Då somnar man nästan på britsen... åh så härligt.

Inga kommentarer: