onsdag 8 september 2010

Planlös dag..

Har börjat med lite morgonpromenader igen, gick nästan varje morgon förra hösten. Å för att göra det lite jobbigare brukar jag göra utfallssteg och knäböj med en liten stock. Nu kör jag utan stocken bara för att vänja benen och jag har redan småkramper i benen. Ovan eller bara väldigt otränad?? Skönast är ju sen när man kommer hem, käkar frukost och dricker en kopp te och lyssnar på P3 på morgonen. Nu ska jag fortsätta med min rastlösa dag. Ganska trist väder så har ingen lust att gå ut å cykla, får väl planera in någon annan träning idag. Ska även träffa syrran senare å prata om vad vi ska göra i helgen. Hon är mammaledig å har ammat länge så har inte varit ute på evigheter, desamma gäller mig. Cyklar ju hela tiden men nu finns det lite tid för att roa sig iaf... Så nu ska vi tjejer ut å göra stan. Eller iaf ut på en trevlig middag å ett glas vin eller två ;)

Inga kommentarer: