torsdag 2 september 2010

Dax att skriva igen

Ja då var det dax tyckte jag, efter att inte ha skrivit något på ett år, eller snart två... Säsongen är i princip slut, blev en riktig kort säsong med knappt 40 starter. Som mest har jag kört nästan 90 starter på ett år. Iallfall, tänkte inte skriva så mycket cykel mest annat jag har/haft för mig. Varit förkyld i veckan, så himla trist. Inte tränat på hela veckan, var ute å testa kroppen lite idag för hade tänkt att köra mitt sista race i helgen. Var ju lite lagom segt såsär, blev ju jätteflåsig bara av att gå upp för trappen till lägenheten... hur ska detta gå??
Igår var jag på marknad i Finnerödja, fanns inte speciellt mkt att titta på. Blev bara att jag köpte hem bröd och marknadsnougat som Mattias så gärna ville ha, även fast det är jag som ätit upp snart hela påsen. Inte bra, Mattias är ju iväg å jobbar hela tiden och jag har suttit hemma å inte gjort nånting å den där påsen har bara skrikit till mig att inte lämna den ensam så den har funnits vid min sida ett tag, men inte så länge till ;)
Har ganska långtråkigt nu, Mattias är iväg på innebandymatch å tv:n funkar inte. Tur att jag har fått Voddler på datorn. Ska se vad som finns att fördriva tiden med..
Hej så länge!

Inga kommentarer: