måndag 27 september 2010

Bra helg

Haft avslutningsfest med laget i helgen. Var nere i Sexdrega ( ja precis, var ligger det?? ) där vi har våran bas. Martin hade ordnat ett motionslopp, Ronde van Sexdrega, som vi alla genomförde i regn. 9 mil hård körning blev det, hade jag inte väntat mig... Trodde att motionslopp gick... ja i typ motionsfart... men nej då, full fart från start. Hade väl dryga 39km/h i snitt. Efteråt var det lite korvgrillning och utlottning av lite priser från Martins cykelaffär (Alrikssons cykel). Kvällen var riktigt trevlig med mycket skratt, god mat och lite gott vin.

Nu är iallafall säsongsvilan slut för min del. Ska komma igång nu har jag tänkt mig. Första passet avklarat för dagen, ett löppass. Gick inte så illa som jag förväntat mig, fick inte ont i knät heller =) Ikväll blir det gympass och bygga upp styrkan i kroppen. Jag ser fram emot den här hösten och vintern, kommer bli hårt men det är det som krävs för att köra bra nästa år...

Inga kommentarer: