fredag 12 december 2008

Lååång dag!

Världens skitdag igår... Gick upp halv sju för att åka till Mapei (i Milano) å göra några tester, jag fick köra dit å tebax eftersom min tränare/sportdirektör har blivit av med körkortet, lägligt. Egentligen blev han av med det i somras men p.g.a. hans jobb, så kunde han välja när han ska bli av med det... så då blir det ju under "off-season".
Iallafall... Kom tillbaka strax före 12 å då fick jag köra direkt till station för att ta tåget till Basel, som tar 5 timmar.. Var tvungen att byta tåg 4 ggr, men mellan varje byte var det max 5min så självklart missade jag ju ett tåg p.g.a. skitvädret. Ca 1m snö!! Kom iallfall fram till slut, till stället där jag skulle göra ännu fler tester, kolla lungorna å blodet bl.a. Sen var det ju bara 5h hem igen. Var en trevlig tur... eller inte... kom hem efter midnatt å stupa rätt i säng. Positiva var iallafall att testerna var bra. Känns ju skönt. =)

Inga kommentarer: