söndag 13 januari 2013

Tröskelträning

Känns härligt att komma in en del i träningen, blev 1,5h simning i fredags så nu kan jag faktiskt crawla en del och har hört från säkra källor (tränaren) att jag har lite talang för för det ;) Måste bara få upp styrkan i armarna och så klart lite mer teknik.

Skulle ha kört ett simpass på morgonen i dag men en sen kväll igår gjorde att jag behövde sova lite längre än till kl 7 idag. Men nästa pass ska snart vara avklarat, upp på rullen och köra tröskel i 90min med en 10min löptur efter det för att träna på övergången. Går gärna inte ut och cyklar idag när temperaturen pekar på -15°C.

Bara att ladda lite mentalt först för att stirra in i väggen i 2h. Tror att datorn får följa med ner i källaren så vi får se på lite film under tiden.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Underbara syster! Du är sååå duktig! Jag saknar dig!!! Kram